2015年6月29日星期一

帶小朋友去旅行建議必要裝備

希望呢篇幫到需要帶小朋友去旅行既朋友:

如果暑假打算帶小朋友去旅行, 又咁啱好似我咁有2個小朋友, 其中一個要坐BB車, 強烈建議買返部可手提上機BB車(我用Mountain buggy nano, 美國買(US$199), 連運費唔使2千; 香港有水貨. ~$2,500), + 塊buggy board (日本買, ~$400; 玩具XX城~$5XX), 家姐(5歲)行得耐無要抱時, 比佢企係塊buggy board, 大家都輕鬆. 塊buggy board拆開可以放埋係BB車個袋一齊hand carry 上機, 咁落機時就唔使等攞返BB車. 年頭我同2個小朋友去日本, 好彩有呢2樣野幫手, 如果唔係一路行心齋橋, 又要抱家姐, 對手斷硬!

台灣: <開箱文>比YOYO推車CP值更高的Mountain Buggy Nano推車

冇斷手,點知最近整親腳>斷腳!好在有朋友義務幫手寄Dyson V6 予團友,感激。朋友亦借出佢舖頭部分位置比我放Dyson V 6現貨。 現貨地址及辦公時間見下圖。朋友舖係旅行旅行喼 Luggage Outlet,廠價發售,所有貨品均享有3-5年保養有,自設廠房,可以小批量訂造,咁啱有需要既團友可以去睇下。








另外, 妹妹(2歲)仲飲緊奶, 我地冇用奶粉盒, 買左旅行奶粉袋, 將每餐份量預先裝好, 用時就咁倒入奶樽開奶, 好方便又慳地方.




沒有留言:

發佈留言